SANTAI CARA ISLAM

iluvislam

Ahad, 31 Mei 2009

MEMANG LA'NATULLAH!!!!!!

Malam ni mood aku tak berapa baik.. asal tadi baik jer.. tapi, lepas aku dapat satu emel dari kawan aku, dan tatkala aku menatap kandungan emel tu.. tetiba aku rasa telinga aku panas dan berapi... memang BODOH!!! KEJAM!!

betapa kejam askar2 itu merogol dan menyiksa seorang perempuan secara beramai2.. dari tangisan wanita tersebut jalas dia kesakitan yang amat sangat.. apa tidak nya.. kemaluannya ditusuk dengan tangan askar kafir la'natullah tersebut hingga ke siku.. ditonyoh tangan mereka masuk dan keluar sekuat hati seperti sedang menggergaji kayu... bayangkan lah betapa sakit dan azabnya wanita itu... meraung2 tapi tak siapa peduli.. malah diketawakan..

Hati aku sakit... hati aku panas.. aku nak nangis.. aku sedih dan kasihan melihat perempuan itu.. tapi aku kuatkan hati.. aku pujuk diri dan hati aku, bahawa nanti semua manusia laknat itu akan mendapat balasannya.. dan wanita itu juga akan ada tempatnya..

Aku berharap... jika sesuatu berlaku pada wanita tersebut.. beliau tetap di dalam iman..

Sampai sekarang hati aku masih sayu... mood aku pon slow malam ni.. aku teringat apa yg aku tgk.. betapa sakit dan tersiksanya wanita tersebut di perlakukan seperti binatang.. wajarkah aku menangis???

Kenapa mesti di siksa seorang wanita.. bukan kah wanita itu perlu di perlakukan sebaiknya...

dan bagaimana pula kalau perkara tersebut berlaku kepada saudara mara kita..adik.. kakak..emak..ishh... tak tahulah nak kata.. Aku hanya mampu berserah kepada ALLAH.. sesungguhnya ALLAH lebih berkuasa..

Tiada ulasan:

HATI-HATI YANG BERSAMAKU

fevret film