SANTAI CARA ISLAM

iluvislam

Rabu, 4 Mac 2009

adoiiii!!!!!

malam tadi, tengah aku sedap2 layan fungkurfm, sambil2 beauty makeover kan blog aku (tapi xjadi) datang la anak buah aku ni mintak tolong aku pakaikan pampers dia..

"auntie.. tolong pakaikan pampers..nak tidur" sambil hulur pampers bersaiz XXL dia tu kat aku..

dan aku.. mcm biasa.. nak menyakat dia..

"dah gosok gigi?"

dia angguk kepala.. hmm.. aku tau angguk dia tu tak ikhlas.. aku dapat idea..

"meh sini auntie nak cium wangi ke tak gigi".. haha.. dah keruh muka dia.. bebudak.. kalau dah kantoi mmg takut sendiri..

"belum gosok gigi kan.. pi gosok gigi dulu.. pas gosok gigi baru auntie pakaikan pampers". tetiba tak pasal2 dia menangis.. alamak.. apesal pulak budak ni nangis.. tapi aku buat tak tahu ajer.. lantak dia la.

ish.. lama pulak dah nangis. tau dek mak bapak dia ni mampus aku..

"kenapa mesti nak nangis ni.. auntie ada buat apa.. " aku dah mula rasa rimas. kenapa la tak pasal2 nak nangis. buat perangai betul lah..

but aku still buat tak tahu ajer.. sat lagi berenti la tu.. lagi pun aku bukan buat apa2.. cuma suruh pergi gosok gigi ajer..

lama2 setelah aku buat tak layan, dia keluar bilik.. aku ingat tak ada lah apa2 dah.. setel.. rupanya tidak. dia melalak pulak kat mak bapak dia...... adooiii mampus aku!

Tiada ulasan:

HATI-HATI YANG BERSAMAKU

fevret film