SANTAI CARA ISLAM

iluvislam

Khamis, 5 Mac 2009

siapa punya kerja lah ni..

salam...

dalam kepenatan aku minggu ni, aku diganggu lagi dengan perkara2 yang sangat menguji kewibawaan aku.. adoii... nak kata aku ni public figure, tak lah sangat.. tapi kenapa lah sifat dengki manusia ni melampau-lampau sangat. sedangkan aku tak da pulak niat nak mengenakan sesiapa atau menjatuhkan sesiapa.. kenapa aku nak dijatuhkan..

fitnah yang dilemparkan kat aku, sedikit sebanyak memberi tamparan hebat pada aku.. walau pun perkara tu 'tak tepat' tapi agak menggugat dan menggoyahkan aku.. bagai nak luruh jantung aku membaca tohmahan yang diberikan kepada aku..

tapi tak mengapalah.. aku anggap itu sebagai kerja orang yang tidak berilmu.. nak menjatuhkan sesama saudara. dengan berbekalkan kata-kata kesat dan begitu menyakitkan. namun begitu ia sedikit sebanyak melibatkan nama baik aku yang aku begitu pelihara dalam dunia maya ni walaupun banyak kritikan dan tohmahan lain diberikan.. namun apabila melibatkan fitnah ni, aku rasa terganggu jugak.. ye lah.. benda yang tak ada, di ada2kan.. siapalah punya kerja ni..

di samping tu jugak aku diganggu dgn sms2 yang agak 'biru' dan menjijikkan.. apalah nak jadi dengan dunia sekarang ni.. tak boleh tengok ada orang lebih ke depan.. nak mendengki aje lah..

aduh..penat.. penat.......

Tiada ulasan:

HATI-HATI YANG BERSAMAKU

fevret film