SANTAI CARA ISLAM

iluvislam

Ahad, 8 Mac 2009

MINGGU BARU... AZAM BARU...

salam..

hari ni aku dikejutkan lagi dgn susulan fitnah yang dilemparkan kepada aku.. tak tahu lah siapa punya angkara.. semoga dia diberikan hidayah untuk membaiki kesilapan yang dia lakukan.. dan aku masih berasa ikhlas untuk memaafkannya jika dia sudi memohon kemaafan dariku..

minggu ni, aku akan memulakan trade forex aku semula setelah sekian lama terbengkalai dan ditinggalkan.. aku akan trade dgn penuh bersemangat semula. semua dongengan2 tu aku nak ketepikan ajer.. yang penting, aku buat kerja aku sebaiknya.

minggu ni jugak aku rasa nak perbaiki solat aku. terutamanya mengawalkan solat di awal waktu.. harap2 aku diberikan kekuatan untuk istiqamah dalam beramal ibadat..

minggu ni jugak, aku nak mulakan semula penulisan buku aku yg juga terbengkalai dek kerana takda semangat ari tu.. semoga buku tu cepat siap dan aku cepat mendapat hasilnya.. insyaallah.. sesamalah kita doakan yer...

Tiada ulasan:

HATI-HATI YANG BERSAMAKU

fevret film