SANTAI CARA ISLAM

iluvislam

Selasa, 3 Mac 2009

TAK DAPAT FOKUS

Salam..

buat masa ni, beberapa hari ni, aku tak dapat nak fokus apa2 perkara yang aku buat.. kalau buat pun, semua separuh jalan.. separuh lagi dah xda semangat.. tinggal.....

entah aku pon tak tau ke mana perginya semangat2 aku sebelum ni.. sampai nak solat pun, pak imam dah nak azan solat yang seterusnya barulah aku nak ambik wudu'..

kalau sebelum ni, pantang ada masa mesti nak buka komputer. skrg ni, nak keluarkan komputer dari beg pun malas.. nak jemur baju pun malas.. nak lipat selimut pun malas.. makan ajer yg rajin.. tu pon jarang2 dah.. malam tadi ajer selera sket sbb gi makan kat kola perlis.. menyantap seafood kegemaran aku iaitu udang dan ketam.. huhu.. syok habis.. tapi itu aje lah yang semangat pon.. lunch tadi dah mai balik rasa xselera tu.. makan xsampai separuh pinggan.. mungkin sbb xselera, atau pon sebab dah kenyang pagi tadi aku dah melantak makan cendawan goreng satu bungkus + kuih 4 ketul. tapi, selalunya, kalau aku dah melantak macam tu sekali pun waktu bekfes, lunch aku tetap lunch.. nasi tetap nak melimpah keluar pinggan..hmm..

kenapa dgn aku ni.. aku tahu ini bukanlah aku yang aku kenali.. ke mana perginya aku yang aku kenali ni!!!!

Tiada ulasan:

HATI-HATI YANG BERSAMAKU

fevret film