SANTAI CARA ISLAM

iluvislam

Selasa, 3 Mac 2009

Minggu yang memenatkan..

salam..
Minggu ni agak bizi jugaklah.. bukan bizi aper.. anak buah aku duk kene ulang alik ke Kedah Medical Centre (KMC). aku kene lah meneman kakak aku memandangkan laki dia tak da. gi Sabah.. Pergi pagi, balik petang.. dah sampai rumah, penat toksah kata lah.. itulah yang membuatkan aku tak sempat nak meng'update' blog ni selama beberapa hari.. kerja2 penulisan buku aku jugak tertangguh sikit..

Bila dah free semula ni, dapat lah aku menyambung semula kerja2 yang tertangguh yang bertimbun ni. Kredit hp aku pun xsempat aku nak reload. malah lebih parah lagi, HP aku pun aku tak sempat nak charge.. mati katak macam tu ajer.. bukan masalah tak nak charge, tapi charger HP aku ni tertinggal masa retreat kakak aku kat Pulau Jerejak dulu.. nasib baik ada USB connector yang boleh charge kat komputer.. dan, kalau dah kata komputer tu, terpaksalah aku buka komputer dulu baru boleh charge.. nak buka komputer tu yang menimbulkan kemalasan di lubuk hati aku ni.. huhu.. maka keputusannya.. teruslah HP tu mati katak.. huhu..

Tiada ulasan:

HATI-HATI YANG BERSAMAKU

fevret film