SANTAI CARA ISLAM

iluvislam

Khamis, 26 Februari 2009

Aku terpaksa melupakannya

aku rasa malam ni aku telah kehilangan sesuatu.. sesuatu yang aku rasa sangat berharga dalam hidup aku.. sesuatu yang aku rasa mampu memberi cahaya dalam hidup aku.. aku kehilangan permata yang pernah aku terjumpa dicelah2 timbunan kaca tak lama dulu..

mungkin silapnya terletak pada aku kerana terburu2 menarik permata tersebut.. tetapi aku rasa tak salah kerana aku takut orang lain akan merampasnya daripada aku..

memang nyata permata tersebut memang sukar untuk aku capai.. terlalu halus dan jauh dan ia juga seakan makin menjauh.. membuatkan aku terpaksa membuat keputusan untuk melupakannya.. "lupakan aje lah.. mungkin takdir ia bukan milikmu"

tanpa permata tersebut.. hidup aku kembali gelita.. dan aku nekad tidak mahu mencari permata lagi.. biarlah tidak ada kilauan permata dalam hidup aku.. aku pasrah menjalani kehidupan aku di dalam kegelapan.. kerana permata yang aku harapkan untuk menyinari kehidupanku, kini terpaksa ku lupakan...

Ya ALLAH... Hanya Kaulah yang aku harapkan...

Tiada ulasan:

HATI-HATI YANG BERSAMAKU

fevret film