SANTAI CARA ISLAM

iluvislam

Sabtu, 21 Februari 2009

Akhirnya aku dapat jugak..

Fuhh.. setelah bertungkus lumus mencari, mengkaji dan meng'eksperimen', akhirnya malam tadi aku berjaya jugak mendapatkan full chord utk lagu "my heart will go on". Maka dengan gembiranya aku memetik papan keyboard aku mendendangkan lagu tu.. sekadar nak hiburkan hati sendiri ajer.. bukan nak buat performance apa pun.. betapa feeling nya aku sambil jari2 aku menari2 di atas papan keyboard tu.. syahdu sungguh lagu ni.. fuhh.. feling.. feeling..

Alangkah bagusnya kalau aku dapat feeling macam tu ketika aku bersujud mengadap Ilahi.. Tentu lebih syahdu lagi jadinya.. hmm...

Untuk korang yang terasa nak chord lagu ni, nanti aku bagi.. tertinggal pulak buku tu kat rumah..

Tiada ulasan:

HATI-HATI YANG BERSAMAKU

fevret film